Cumartesi, Mayıs 28, 2011

pardon

Mahkemede daha önceki ifadelerini tekrar eden Efe, “İlhan Cihaner’i 2009 yılında orduevinde sabah kahvaltıda Albay Dursun Çiçek ve rütbeli birkaç subayla gördüm” dedi. Bu sırada söz alan Dursun Çiçek ile Gizli Tanık Efe arasında ilginç bir konuşma yaşandı. Gizli tanık Efe’nin Dursun Çiçek’i ordu evinde gördüğünü söylemesi üzerine Efe’ye soru yönelten Çiçek, “Ne giyiyordum” diye sorunca ilginç bir tartışma başladı...

DENİZCİ YEŞİL GİYMEZ!

D.Ç:
Beni orduevinde gördüğünü söylüyorsun. Peki ben o gün ne giyiyordum?

EFE: Üzerinde yeşil resmi bir üniforma vardı.

D.Ç: Denizciler yeşil üniforma giymez.

EFE: Pardon karıştırdım, beyaz bir üniforma vardı.

D.Ç: Ocak ayında beyaz üniforma mı giyiyordum?

EFE: Tam olarak hatırlamıyorum. Başka bir renk olabilir.


Başka sorum yok hakim bey.