Çarşamba, Nisan 27, 2011

50-60

Tayyo öğlen vakti petrol şirketleri boğaz kuyruğunda beklerken yılda kaybettikleri 1.5 milyar doları da ceplerinde tutsunlar diye hem İstanbul'da kalan üç beş yeşil alanı da bitireceğini ve milli bütçemizden en az 50-60 milyar doları yandaşlarına dağıtacağını, İstanbul'un nüfusunu 20-25 milyona çıkaracağını, iyice yaşanmaz saçma salak bir yere dönüştüreceğini mi söyledi?

Emin olamadım. Kanaldan geçen gemiden ne kadar para alınacak? Adam fiyatı çok bulursa kanal yerine Boğazdan geçme hakkını kim engelleyecek? "Çok gizli" kanal güzergahındaki arsaları son 6-7 ay içinde kimler satın almış? Projeden akan milyar dolarların kimlere ne şekilde gideceğini takip edebilecek miyiz? Proje ekolojik sisteme nasıl bir etki yaratacak, doğanın tepkisi nasıl olacak?

Yiğidi öldürür hakkını veririm. Ekonomiyi batırmadı, duble yollar iyi oldu. Gerisi yalan. Proje de şu olabilir. Petrol firmaları için olduğu çok açık, yani senin benim için değil. E cumhurbaşkanı olursa Haziran seçimleri de Akp'nin tek başına iktidar olabileceği son seçim. Gider ayak ihaleler, güzel şartlarla yandaşlarına en az 20 yıl sürecek proje içerisinde aksın. E iyi.

Ama yine de dinleyelim. Çılgın proje fikrine destek veriyordum. Güzel bir şey çıksın istedim, pek belirsiz bir şey çıktı. Söylemediği şeyleri de söylesin, dinleyelim.

He bi de daha çok çalar o tel. rahat ol, iki dakkada panik yapma.

+o ne kötü bir animasyon amk, sanarsın bana yaptırmışlar.